پیشنهاد خرید

قیمت انواع کاج یا سرو در بازار گل و گیاه ایران و استعلام قیمت ☎️ 09118270263

قیمت انواع کاج

کاج یا سرو دارای تنوع بسیاریست که گلکده حیاط من و تو به صورت تخصصی و حرفه ای و کسب تجربه و استفاده از علم روز دنیا کاج های متنوعی را تولید و پروش می دهد . قیمت انواع کاج به آیتم های متفاوتی بستگی دارد که در این مقاله به طور دقیق بررسی می کنیم .

انواع کاج یا سرو در گلکده حیاط من و تو :

کاج لاوسون ،کاج کامیس پاریس ، سرو تویا ،کاج سدروس ، کاج نوئل ، کاج ستاره ای پیوندی و …

انواع مختلف کاج ، به دلیل تنوع های مختلف چه از نظر ارتفاع ، رنگ ، میزان مقاومت و کاربردهای مختلف باعث شده که طراحان فضای سبز یک یا چند نوع از انواع کاج را انتخاب کنند .

 

قیمت انواع کاج

 

برای استعلام قیمت انواع کاج با ما تماس بگیرید 

قیمت فروش کاج لاوسون یا سرو طلایی

کاج لاوسون یا سرو طلایی گیاهی همیشه سبز از خانواده مخروطیان است . منشا این گیاه در آمریکای شمالی است که با شاخ و برگ افشان و متراکم ، زیبایی خاص و چشمگیری به فضای سبز ایجاد می کند . جالب است بدانید رنگ برگ های این گیاه در طول سال از سبز به طلایی تغییر می کند . در فصل تابستان رنگ برگ آن سبز کمرنگ در فصل پاییز سبز است . در بهار قسمت حاشیه برگ ها طلایی رنگ و در زمستان کاملا طلایی میشود . قیمت کاج لاوسون یا سرو طلایی با توجه به اندازه یا ارتفاع ، فشردگی و نوع هرس و سلامتی گیاه متفاوت است 

که در گلکده حیاط من و تو ، فروش کاج لاوسون سایز بزرگ // فروش کاج لاوسون گلدان۱۰ // فروش کاج لاوسون سایز متوسط موجود است .

کاربرد کاج لاوسون یا سرو طلایی : از کاج لاوسون برای ساخت دیوار سبز استفاده می شود . همچنین تزیین پارک ها ، ویلاها ، باغ صخره ای به صورت تکی و به شکل های مختلف استوانه ای ، مخروطی و شکل مجسمه  استفاده می شود .

آب و هوای مناسب برای کاج لاوسون یا سرو طلایی : کاج لاوسون مقاوت بالایی در برابر گرما و سرما دارد به همین دلیل در مناطق مختلف ایران عزیز قابل نگهداری است .

 

معرفی جامع کاج لاوسون ، نگهداری ، تکثیر و مقابله با بیماری و آفات 

 

قیمت کاج لاوسون

 

قیمت فروش کاج کامیس پاریس

کامیس پاریس گیاهی بدون خزان و همیشه است . زادگاه کامیس پاریس بومی آسیای شرقی ( ژاپن و تایوان ) و حاشیه های غربی و شرقی آمریکا است . این گیاه رشد آهسته ای دارد و به شکل ستونی و گرد رشد می کند . انواع کامیس پاریس وجود دارد که در شکل و رنگ و کاربرد متفاوت هستند . که می توان کامیس پاریس نوکدار ، کامیس پاریس زعفرانی و کامیس پاریس سبز نام برد .

کاربرد کاج کامیس پاریس : گیاه کامیس دارای انواع ، اندازه ها و رنگهای گوناگونی می باشد و به خاطر تنوع و زیبایی که در فضای سبز ایجاد می کند بسیار پرکاربرد و برای ایجاد دیوار سبز نیز از کامیس پاریس استفاده می شود .

کاج کامیس پاریس دارای تنوع است و قیمت خرید کاج کامیس پاریس به اندازه ، ارتفاع گیاه متفاوت است .

در گلکده حیاط من و تو ، فروش کامیس نوکدار سایز متوسط // فروش کامیس نوکدار //  فروش گیاه کامیس پاریس زعفرانی نوکدار // فروش گیاه کامیس آبی پرطاووسی

موجود است .

 

معرفی جامع کامیس پاریس نحوه نگهداری و تکثیر 

 

قیمت کامیس

قیمت فروش کاج تویا

خاستگاه اصلی تویا شمال قاره آمریکا و همچنین شرق آسیاست که شامل ۵ گونه مختلف است . کاج تویا در صورت مناسب بودن شرایط تا ۸۰ سانتی متر در سال رشد می کند و تا ۲۰ متر میتواند بالا برود .

شفافیت بالا و رنگ سبز تیره برگ های کاج تویا ویژگی بسیار مهمی است که او را از دیگر گیاهان هم ردیف خود متمایز میکند .

کاربرد کاج تویا : کاج تویا یا سرو تویا از جمله درختچه های مخروطی شکل بسیار محبوب و پرکاربرد در فضای سبز است که دارای گونه های مختلفی می باشد که نوع تویا آمریکایی در بازار گل و گیاه ایران بسیار پرفروش می باشد و بر اساس ارتفاع و سلامت گیاه قیمت خرید کاج تویا متفاوت است .

در گلکده حیاط من و تو  ، فروش تویا سایز کوچک // فروش تویا طلایی موجود است .

 

 

 

معرفی انواع تویا و شرایط نگهداری توبا

 

برای استعلام قیمت انواع کاج با ما تماس بگیرید 

 

 

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

hayatemanoto.com وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *