پیشنهاد خرید

فروش گل در چابکسر فروش عمده گل و گیاه زینتی در چابکسر گیلان ☎️ 09118270263

ارسال گل و گیاه از شمال کشور

گل و گیاه در چابکسر

فروش گل در چابکسر

گلکده حیاط من و تو با سابقه درخشان و طولانی با پرسنل مجرب آماده ارائه خدمت در زمینه مشاوره و فروش عمده گل و گیاه ، تهیه بار با کیفیت و بارگیری و ارسال بار به سراسر کشور به مشتریان عزیز می باشد . فروش گل در چابکسر  ، قطب گل و گیاه کشور به قیمت مناسب و منصفانه جهت کسب رضایت شما انجام میگیرد .

معرفی خدمات گلکده 

فروش ، تهیه بار و بارگیری گل و گیاهان زینتی و ارسال بار از چابکسر به تهران // کرج // مشهد // ارومیه //اصفهان // شیراز // مازندران //گیلان //تبریز // کرمان // کرمانشاه // همدان // قزوین // بندرعباس و دیگر نقاط ایران با استفاده از ماشین های تریلی بنز تک و بنز جفت خاور نیسان با نهایت دقت برای مشتریان عزیز انجام می گردد.

فروش گل در چابکسر

مشاوره 

مشاوره در زمینه گل و گیاهان زینتی مناسب برای محوطه سازی یکی از خدمات گلکده حیاط من و تو است که با تهیه و جمع آوری و ارسال بار به تمام نقاط ایران بدون دغدغه و با اطمینان در خدمت شما مشتریان عزیز می باشیم .

رضایت شما نهایت افتخار ماست .

مشاهده نمونه ارسال های گلکده حیاط من و تو به سراسر کشور 

لیست گل و گیاهان زینتی پرفروش در چابکسر

  فروش گل و گیاه در چابکسر

فروش شمشاد سبز یا پرتقالی در چابکسر

شمشاد سبز یا شمشاد پرتقالی سازگار با اغلب نقاط آب و هوایی میباشد و سرعت رشد مناسبی دارد و برای ایجاد دیوار سبز کاربرد دارد . ادامه مطلب …

فروش سیکاس در چابکسر

سیکاس گیاهی ست که به دلیل ظاهری زیبا و خاص جزء گیاهان لوکس بشمار می آید . قابلیت نگهداری در فضای باز ، آپارتمان ها و منازل را دارد .

ادامه مطلب …

فروش کاج لاوسون در چابکسر

کاج لاوسون در تزیین پارک ها ، ویلاها ، باغ صخره ای ، دیوار سبز و به صورت مجسمه سبز می توان استفاده کرد . به دلیل استقامت زیاد در برابر گرما و سرمای شدید در مناطق مختلف ایران قابل نگهداری است . ارتفاع این گیاه به ۴ تا ۵ متر میرسد که به صورت مخروطی رشد می کنند .
ادامه مطلب …

فروش کامیس پاریس در چابکسر

کامیس نوک دار گیاهی بسیار زیبا و خاص که به محیط فضای سبز شما زیبایی خیره کننده می بخشد . کامیس پاریس گیاهی بدون خزان است که خویشاوند سرو می باشد . این گیاه رشد آهسته ای دارد و به شکل ستونی و گرد رشد می کند .

ادامه مطلب …

فروش کاج سدروس در چابکسر

کاج سدروس انواع گوناگونی دارد که سه نوع آن در بازار گل و گیاه ایران پر کاربرد و پر تقاضا است :
سدروس آتلانتیکا – سدروس دئودرا – سدروس لیبانیکا و …

فروش کاج ستاره ای پیوندی در چابکسر

کاج ستاره ای پیوندی از جمله گیاهان لوکس و زیباست که داشتن این گیاه در حیاط شما و اماکن مختلف زیبایی چشم نوازی را ایجاد می کند .
 

فروش انواع نخل یا پالم در چابکسر

پالم گیاهی مناسب آب و هوای گرم و معتدل است . در بازار گل و گیاه پالم واشنگتن ، پالم لاتانیا و پالم فونیکس پر تقاضاست . ادامه مطلب …

فروش یاس هلندی در اندازه های مختلف در چابکسر

یاس هلندی گیاهی مقاوم و همیشه سبز که مناسب اغلب نقاط آب و هوایی کشور می باشد به دلیل قابلیت هرس پذیری بالا در نمونه های مختلف شکل دهی می شود . گیاهی مقاوم و سازگار به اغلب مناطق آب و هوایی کشور است . ادامه مطلب …

فروش گیاه الیاگنوس ابلق پیوندی یا سنجد زینتی در چابکسر

الیاگنوس ابلق پیوندی یا سنجد زینتی گیاهی خاص و زیبا که نوع پایه دار یا پیوندی آن کاربرد زیادی در طراحی فضای سبز بصورت مخصوص تک درخت دارد .

فروش کاج نوئل سبز در چابکسر

نوئل سبز گیاهی لوکس و خاص و مناسب برای آب و هوای معتدل و سرد است .
ادامه مطلب …

گیاه چمن یال اسبی در چابکسر

از این گیاه در اغلب فضاسازی ها استفاده می شود بخصوص ترکیب آن با گیاهان ابلق یا طلایی مانند شمشاد طلایی یا ابلق

فروش گیاه پیتسپروم یا میخک هندی در چابکسر

 

پیتسپروم یا میخک درختچه گرد و توپی شکل و همیشه سبز که دارای برگ‌های براق و سبز تیره می‌باشد . پیتسپروم به عنوان یک گیاه زینتی هم در آپارتمان و هم در فضای باز نگهداری می شود . ادامه مطلب …

فروش عمده شمشاد طلایی یا ابلق در چابکسر

گیاهی پرکاربرد در فضا سازی و طراحی فضای سبز
سازگار با اغلب نقاط آب و هوایی کشور . ادامه مطلب …

فروش انواع گیاه تاکسوس باکاتا یا سرخدار در چابکسر

 

تاکسوس باکاتا گیاهی بومی جنگلهای شمال ایران که برای بونسای نیز استفاده می شود .
انواع تاکسوس به نام های تاکسوس باکاتا ، تاکسوس لوله ای و تاکسوس رونده و  ادامه مطلب

گیاه کامیس آبی یا پرطاووسی در چابکسر

 

کامیس آبی گیاهی خاص و مناسب برای اغلب نقاط آب و هوایی کشور است .
ادامه مطلب …

فروش گیاه جونی پروس مش یا ابلق ایستاده در چابکسر

 

گیاه جونی پروس مش ایستاده یا ابلق ایستاده ، گیاهی خاص و مقاوم که بخش خاطر دو رنگ بودن بسیار چشم نواز هست و با اغلب نقاط آب و هوایی سازگاری دارد .

فروش جونی پروس نقره ای در چابکسر

 

گیاهی مقاوم و سازگار به اغلب نقاط آب و هوایی کشور

فروش گیاه بابا آدم یا گوش فیلی در چابکسر

 

فروش گیاه بابا آدم یا گوش فیلی ، گیاهی که قابلیت نگهداری در فضای بیرون و داخل منزل  یا آپارتمان با حفظ شرایط مطلوبش را دارد 

افرا قرمز مجنون پیوندی در چابکسر

 

 اگر به دنبال گیاهی با رنگ متفاوت هستید ، درخت افرا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد .

ادامه مطلب …

افرا ایستاده قرمز در چابکسر

 

درخت افرا قرمز بسیار چشم نواز است که در فصل بهار زیبایی متفاوتی به فضای زندگیتان می بخشد .

ادامه مطلب …

فروش گل فوتونیا سه رنگ یا فوتینیا در چابکسر

 

در بهار برگ های قسمت بالایی گیاه قرمز و قسمت پایینی سبز است و گل هایی ریز به رنگ سفید می دهد . فوتونیا گیاهی مقاوم به گرما و سرماست و با اغلب نقاط آب و هوایی کشور سازگاری دارد .

ادامه مطلب …

فروش گیاه تویا طلایی در چابکسر

 

تویا طلایی گیاهی زیبا و خاص مناسب آب و هوای معتدل و سرد است .

ادامه مطلب …

فروش درختچه ناندینا در چابکسر

برگ های ناندینا در طول سال بهار و تابستان به رنگ سبز و در پاییز و زمستان کم کم به رنگ صورتی و از صورتی به قرمز تغییر رنگ پیدا می کند . در بهار نیز این گیاه زیبا گل‌هایی سفید رنگ می‌دهد که هر چقدر به زمستان نزدیک می‌شود قرمزتر می‌شوند گل های سفید و کوچک که روی این گیاه وجود دارند بعد از مدتی به انگور های سرخ تبدیل می شوند .
ادامه مطلب …

فروش تویا آمریکایی سایز کوچک در چابکسر

 

خاستگاه اصلی تویا شمال قاره آمریکا و همچنین شرق آسیاست که شامل ۵ گونه مختلف است . تویا در صورت مناسب بودن شرایط تا ۸۰ سانتی متر در سال رشد می کند و تا ۲۰ متر میتواند بالا برود  ادامه مطلب …

فروش شمشاد نعنایی زعفرانی یا سر طلایی در چابکسر

 

شمشاد نعنایی طلایی از نوع شمشاد های ریز برگ است و از شمشاد های لوکس به شمار می آید که قیمت آن به نسبت انواع دیگر شمشاد بالاتر می باشد  ادامه مطلب …

فروش نهال گیاه خرزهره در چابکسر

 

خرزهره گیاهی مقاوم است که سازگاری خوبی به اغلب نقاط آب و هوایی کشور دارد . به دلیل گل های زیبا به رنگ های مختلف در دیوار سازی و انواع محوطه سازی فضای سبز کاربرد دارد .

فروش گیاه کاملیا در چابکسر

گل کاملیا یک گیاه زینتی همیشه سبز است . گیاه کاملیا دارای برگهای دائمی و براق با لبه دندانه ای نوک تیز و سبز رنگ می باشد و به طور متناوب روی ساقه قرار دارد و گل هایی شبیه به گل رز می دهد . گیاه کاملیا در صورت فراهم بودن شرایط آب و هوایی تا ده متر رشد می کند .
زمان گلدهی کاملیا زمان گل دهی این گیاه زینتی در فصل زمستان شروع و تا اواسط فصل بهار ادامه دارد .

ادامه مطلب …
 

فروش شمشاد ساقه طلایی یا رسمی در چابکسر

شمشاد گیاهی مقاوم و بدون خزان است که به رنگ های مختلف وجود دارد . انواع شمشاد در برابر گرما و سرما سازگاری دارد به همین دلیل این گیاه در اغلب آب و هوای کشور در فصل تابستان و زمستان می تواند مقاومت کند . این گیاه در فصل زمستان با برگ های بدون خزان خود طراوت و جلوه زیبایی در فضای بیرونی ایجاد می کند .

ادامه مطلب …

فروش گیاه مورد پیوندی در چابکسر

مورد پیوندی یکی از پرطرفدارترین انواع مورد است که برای کاشت در باغ و حیاط خانه بسیار مناسب می باشد .

تک بارهای لوکس در چابکسر

گیاهان تک بار به صورت درختچه می باشند که در طی چندین سال به صورت دقیق و اصولی رسیدگی شده اند . از این گیاهان چشم نواز در فضاسازی ویلا ها ، هتل ها ، زیباسازی فضای سبز شهری و … استفاده می کنند .

 

گلکده های چابکسر + لیست مشاوره و خدمات دهی چابکسر + معرفی گل و گیاهان زینتی

چرا حیاط من و تو ؟؟؟

*** بیمه بار گل و گیاهان و ارسال بار به تمام نقاط کشور ***
    جمع آوری دقیق و اصولی گل و گیاهان زینتی
   مشاوره تخصصی گیاهان مناسب هر منطقه با آب و هوای جغرافیایی
*** بارگیری و بارچینی توسط کارگران باتجربه و مخصوص گل و گیاه ***

فروش ، تهیه بار و بارگیری گل و گیاهان زینتی و ارسال بار از چابکسر به تهران // کرج // مشهد // ارومیه //اصفهان // شیراز // مازندران //گیلان //تبریز // کرمان // کرمانشاه // همدان // قزوین // بندرعباس و دیگر نقاط ایران با استفاده از ماشین های تریلی بنز تک و بنز جفت خاور نیسان با نهایت دقت برای مشتریان عزیز انجام می گردد.

مشاهده نمونه ارسال های گلکده حیاط من و تو به سراسر کشور 

ارسال گل و گیاه از شمال کشور

چابکسر

اگر قصد سفر به شهری دارید که هم کوه و هم دریا در فاصله کمی از هم قرار داشته باشند شهر چابکسر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . سرزمین آفتاب، ماسه و دریا که همانند تابلویی رنگارنگ و ظریف در دل گیلان می‌درخشد .

شهر چابکسر به عنوان شرقی ترین شهر استان گیلان می باشد که از شمال به دریای نیلگون خزر و از جنوب به رشته کوه های با صلابت البرز و از شرق به رامسر واقع در مازندران و از غرب به کلاچای منتهی می شود . 

شهر رنگ و زیبایی ، شهر گل و گیاه 

اگر لباس ها ، چادر شب و موسیقی قاسم آباد را دیده و شنیده اید جالب است بدانید که این روستای پر از رنگ و زیبایی در چابکسر واقع شده است .

روستای سرولات ، جایی که دیدن منظره های زیبا و جذاب انسان را شگفت زده می کند .

ساحل این شهر شامل ساحل گلسرخ، ساحل اوشیان، ساحل طلائی و ساحل دریای مازندران قاسم‌آباد می‌باشد که در آن‌ها مجتمع‌های توریستی رفاهی و اقامتی بسیاری دایر می‌باشد . 

چابکسر به دلیل داشتن آب و هوای مناسب یکی از بزرگ ترین گلخانه های سرباز در ایران است و بازار فروش گل در آن رونق فراوانی دارد. ( منبع )

تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش اینجا را لمس کنید 09118270263

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

hayatemanoto.com وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *